Monday, 23 May 2011

ular meh??

hahahah..xbole blah bile ingt satu kejadian yg berlaku br malam td!!omg!! i nie u all bersyukur sgt masih idup dgn csin i nie..hahaha...malam td kteorg main bola kat luar rumah..maklumla..dorang nie tension sebab skng kan exam midyear kan..nak jdkan cite pas dorang stdy bgai nak rak,i pn ajak mereka main bola malam2 tue..main pnye main..sampai la lupe dunie..nenek dgn atok nie da menjerit2 suh masuk uma tp kteorgn nie cucu yg xdgr cakap..hahaha...lbh kurang kul 11.30 mlm la kteorg main..tbe2 aku cam ternmpak bnde panjang kat garaj kete n disebabkan rabun tahap melampau aku nie so aku ignore je la sbb igt tali skping adk yg die main ptg td..aku pn wat bodo sampai la csin aku nie pg tgk n tbe2 die bersuare "umi,ular ke nie mie??"aku pn pg kat die n kteorg tgk bnde panjang tue dgn jarak yg dekat dan dgn teliti nye..hahhaha.."ular meh??n tbe2 die menjerit ble sure n pasti tue mmg ular..lintang pukang kteorg lari tau x...da la due2 pn rabun kan...mmg pttla ular pn xdpt cam..hahahah...ksian gak tgk ular tue kne pkul...nenek pesan klu ular masuk uma tnye dlu die sape,n suh die kuar..klu die kuar mksdnye die tue malaikat klu x br kte halau die..okay???nenek la ckap...i tlg sampaikan je okay u all....hahaha...pengajaran n bebelan yg kteorg dapat mmg hebat malam td..hehehehe..ksimplannya jgn nak mengade main bola malam2 bute...kang da kene..hahahha..pelik gak tbe2 ular nie muncul...xpe2..nasib baik kteorng berdua nie hidup lagi..klu ular tue tbe2 tegak patuh kteorg time kteorg tgh meneliti ular tue camne???ish...selisih malaikat!!!alhmdullah xde pape pn jd kan..hahahhaha...

No comments:

Post a Comment